• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Re:member accepterade via Lendo

O

ogillarpost

Gäst
Poäng: 0
Hej krille kom det ett avtal (kopia) i brevlådan fast du signerade med bankid?

Kom det besked på skärmen först att du var beviljad eller fick du veta det när du fick själva mailet?

Ni andra? har ni fått besked direkt?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
N

nervös

Gäst
Poäng: 0
Idag kom det ett mail om att lånet var beviljat och att pengarna skulle betalas ut enligt plan.

JIPPIE äntligen kan jag börja om, kommer göra tusenlappar i skillnad i månaden och om 1-1 1/2 år gör jag en ny ansökan och får bättre ränta med garanterat bättre uc och krediter borta.

SÅ lycklig.

hhhhh nej det ska väl inte spela någon roll, bank id är ju för att bekräfta din identitet. Däremot måste du ju ha ett bankkonto i ditt namn annars får du ingen utbetalning det står det tydligt.
 
J

Jhhhh

Gäst
Poäng: 0
Spelar det någon roll med vilken bankid man ansöker . Måste ansöka med en annan bank där jag inte får in min lön pga att jag inte kan ansöka med den ja har min lön på. Tacksam för snabbt svar
 
P

panko

Gäst
Poäng: 0
Hej hur var remember med utbetalningen? det står inom 1-2 dagar på deras hemsida men ni som fått pengar, kom de dag 2 och kom de in på morgonen eller kvällen i så fall?
 
J

Jonas

Gäst
Poäng: 0
Hej hur var remember med utbetalningen? det står inom 1-2 dagar på deras hemsida men ni som fått pengar, kom de dag 2 och kom de in på morgonen eller kvällen i så fall?

Tycker dem var lite sega med ubetalningen. Efter det att jag signerat så tog det 4 bankdagar innan pengarna ramlade in på eftermiddagen.
 
N

nervös

Gäst
Poäng: 0
jag signerade i måndags, fick ok i tisdags och idag torsdag kom både pengar på kontot och kopia på avtalet i posten.

Så nu ska jag ägna kvällen åt att betala bort onea, vivus, ikano, kreditkort, nettofinans... ja jösses så skönt det känns

Det kommer väl ingen kopia på utbetalning sedan hoppas jag, vill hålla det postfritt. Har efaktura med.

Smidigt, kan rekommendera remember (fick via freedom).
 
J

Jjhhhjh

Gäst
Poäng: 0
Hej nervös vilka förutsättningar hade du ? Hur höga blanco o det hade du? Jag har 84 underskott lön 330tkr 7ff 0ch 7.2risk
 
N

nervös

Gäst
Poäng: 0
Hej var tvungen att kika på uc som kom -jag har visst 5.2 efter denna förfrågan, ca 413t i lön och runt 500t i blanco, sökte 250t för att lösa andra lån på 250t och få ner månadskostnaden. Dock var ju inte alla blanco men det är ju min sak. Ökade på mina skulder en kort stund men det kommer jämna ut sig med att jag får bort kreditkort och annat till färre krediter även om en nu blev lite högre.

Känns som att jag äntligen är på rätt väg. Min ränta var väl inte jättebra, 12% men som sagt det här är ett lån för något år och sedan söker jag ett nytt. Har ju ok inkomst så det borde gå vägen nästa år igen räknar jag med. Dessutom hade jag gigantiska månadsutgifter iom skitlån som onea och vivus som bara de motsvarar månadskostnaden för remember.

Håller tummarna för att ni med får lånet godkänt, passa på medan de är nya och vill få in kundunderlag, senare tror jag nog att det blir svårare. Brukar ju vara så.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp